خرید شارژ بانک ملی،ملت،مستقیم،سپه،تجارت،همراه اول،ایرانسل و تالیا
نوشته شده توسط : محمد جوادی

برای خرید روی یکی از لینک های زیر کلیک نمایید

خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
 

شرکت اراعه دهنده adsl مجبور شما رو راضی نگه داره چون خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
پس از خرید از وب خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت سایت ، شما به ۲ روش می‌توانید سیم کارت همراه اول خود را شارژ نمایید.
الف- Top Up (شارژ خودكار): از خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت طریق مراجعه به انجام میگردد بدین صورت که مشترک پس از ورود به بخش " ، مبلغ مورد نیاز خود را برای شارژ انتخاب نموده و پس از پرداخت مبلغ شارژ بصورت اینترنتی(باستفاده ازکارت عضوشتاب ) ، سیم کارت اعتباری به صورت مستقیم و بدون نیاز به مشاهده و وارد نمودن رمز شارژ در گوشی ، شارژ خواهد شد.
• شما می‌توانید به محض خرید هر خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت آهنگ تا سی روز بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، آن را به دفعات با آهنگ هم قیمت دیگری تعویض کنید.
۲۳ انتقال از اعتباری به دائمی ۷۰۰-۷-۴ *۱۴۰*۷*۴# خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
من هم مبين دارم هم خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت ايرانسل
همان‌طور که ملاحظه می‌کنید، شماره تلفن همراه می‌تواند با شناسه‌ای ۴ تا ۱۰ رقمی (که در این مثال عدد خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت ۵۵۵۵ می‌باشد) جایگزین گردد.
عرضه محصول منحصربه خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت فرد سیم‌کارت پیام خرید شارژرسان ویژه خرید شارژکاربران حرفه ای دیتا و تله متری
خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
خرید خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت شارژ ایرانسل همراه اول تالیا
• حداکثر خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت استفاده از توان داخلی و ایفای نقش مولد در خرید شارژ ارتقای دانش و تکنولوژی کشور
• کلیه اپراتورها دوره های " آکادمی آموزش ایرانسل" را گذرانده اند، جایی خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت که آنها دانش محصول و مهارتهای لازم را کسب می نماید.


نکسوس 4 جدیدترین تلفن هوشمند گوگل است که با همکاری ال جی ساخته شده است. این تلفن به لطف سخت افزار کارآمد و قیمت بسیار مناسبش به یکی از بهترین خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت گزینه های اندرویدی بدل شده است. نکسوس 4 طراحی و شکل و شمایل زیبایی دارد و جنس بدنه آن نیز بادوام و باکیفیت است. با نکسوس 4 میتوان لذت استفاده از اندروید خام گوگلی را نیز تجربه کرد. برای مشاهده جزئیات کامل در [لینک ها فقط برای کاربران سایت قابل مشاهده است.لطفا ثبت نام کنید.]مراجعه کنید. نکسوس 4 از بین 10 کاندید زومیت بیشترین امتیاز را بدست آورد و به عنوان بهترین تلفن سال 2012 از نگاه زومیت انتخاب شد.
هر آهنگ یک کد عددی منحصر بفرد دارد. شما می توانید با ارسال دستور مشخصی در خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت یک پیام کوتاه فهرست کوتاه آهنگ های مورد نظرخود را دریافت کنید:
آدم بره از خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت بیرون بخره بهتره حالا هر چی باشه فیلم برنامه ...
5 تیر خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت 1391
خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
سرانجام پس از تصویب خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
اگر آدم صبور باشه بد نیست تازه شروع کردن از تهران یواش یواش خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت کابل مسی تلفن خونتونو با فیبر نوری عوض مبکنن به شهر شما هم میرسه.
آهنگ پیشواز خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت چیست؟

2- تلفن گویا( خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت IVR)
4. مراکز خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت دانشگاهی، آموزشی تحقیقاتی، تجاری شرکت‌های صنعتی، کتابخانه عمومی، فرهنگ سراها از محدودیت تهیه سیستم‌های پرسرعت مستثنی می‌باشند.
خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت

برای ارسال خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت شارژ ایرانسل از یک سیم کارت به سیم کارت دیگر (کارت به کارت کردن شارژ) ابتدا باید ثبت نام کنید. برای این کار یک عدد ۱۲ خالی به شماره ۱۱۱۲ پیامک کنید. پیامکی به عنوان پاسخ دریافت خواهید کرد که شما را راهنمایی می‌کند. حالا باید یک رمز برای خود تعیین کنید.برای این کار کد زیر را (از چپ به راست) به همان شماره ۱۱۱۲ پیامک کنید:

با ارسال پيام كوتاه بدون متن به كدهاي زير، فهرست خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت محصولات را دريافت نماييد:

استفاده از کیف پول همراه موجب صرفه جویی در زمان و هزینه شما می شود. تنها با یک شماره گیری ساده در هر کجا شارژ سیم کارت اعتباری می‌خرید، قبوض خود را پرداخت می‌کنید و به هر کسی در هرکجا پول خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت انتقال می‌دهید. در فروشگاه‌ها با اطمینان و بدون نیاز به پول خرد خرید می‌کنید و به راحتی وجه نقد دریافت می‌نمایید.
شما هم خواستی بگیری مبین بگیر بگو بیان تست بگیرن جای خونتون اگه از سرعتش خوشت نیومد همونجا پول 8 یا 12 تومن رو بده و خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت ازشون نگیر...
بیشتر بدانید : خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت • اپراتورهاي تلفن همراه
ایجاد سیستم صورت‌حساب پیشرفته، چابک و منعطف برای ارائه سرویس‌های صوت و خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت دیتا با تعرفه های متنوع
در حالیکه اکثر خدمات چند رسانه ای مانند تصاویر و زنگ های پلی تون به صورت یک پیام چند رسانه ای برای مشترک فرستاده می شوند، برخی از انواع محصولات فوق الذکر با استفاده از بستر GPRS و به صورت WAP Push ارسال می خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت شوند؛ به این ترتیب که شما ابتدا یک پیام حاوی عبارت Kilik konid دریافت می نمایید. سپس کافیست با کلیک کردن روی پیام (در مورد بعضی گوشی ها انتخاب گزینه Retrieve) اتصال به GPRS را فعال نمایید تا صفحه "ورود به سیستم" باز شود. پس از وارد کردن شماره و رمز ورود، دانلود محصول مورد نظر به طور خودکار انجام خواهد شد.
سلام به همگی من لپ کلام همتونو میگم .ب ش ا ش ی ن تو هر دو وایمکس من میخاستم ایرانول بگیرم که با این تفاصیر الان نگیرم بهتره .به نظر من adsl تازه داره جا می افته و خیلی خوب شده فقط یه مشکل واسه اونایی که داعم جابجا میشن خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت داره که اونم با سیم بلند با متراژ دلخواه قابل حله (-: :-)
خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت ۱/۲میلیارد دلار سرمایه گذارخرید شارژ ی خارجی تا کنون
________________________________________ خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
4. تبلیغ به نفع حزب، گروه یا فرقه منحرف و مخالف خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت اسلام ( بند 9 ماده 6 قانون مطبوعات)

مشترکین می توانند با استفاده ازگوشی تلفن همراه خود با سامانه اطلاع رسانی 9990 تماس گرفته و پس از خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت ورود به منوی خدمات غیرحضوری، سرویسهای جدید، سرویس آوای انتظار، برای قطع سرویس کلید 5 را انتخاب نمایند.
خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
18 خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
برای استفاده از امکانات مختلف سرویس «نمای دوستان» کد دستوری #۸۹۸* و برای «نمای خانواده» کد دستوری #۸۹۰* را از چپ به راست شماره‌گیری خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت نموده و وارد منوی اصلی شوید.
ایرانسل: ‌به نظر می‌رسد ایرانسل با پوشش شهرهای کمتر، کار سبک تری را در پیش دارد و در مرحله به مرحله به قدرت امواج شهرهای تحت پوشش خود اضافه می‌کند. ایرانسل نیز مانند مبین‌نت مرکز شهر‌ها را تحت پوشش خود قرار داده است و کمی آن‌طرف‌تر از مرکز شهر را در حد سیگنال‌دهی متوسط نگاه داشته است و کار تقویت آنتن دهی را به فازهای بعدی منتقل کرده است. در سایت ایرانسل پوشش خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت نقاط مختلف به شکل یک تصویر (نقشه) با سه رنگ بندی متمایز شده که جزئیات زیاد در آن مشخص نمی‌باشد و اگر با پشتیبانی تماس بگیرید، اپراتورهای شرکت دسترسی به نقشه جامع را برای خود غیر ممکن اعلام می‌کنند و صرفا شخصی دسترسی به نقشه کامل (همانند گوگل ارثی که مبین‌نت در سایت قرار داده است) دارد که بعد از ثبت نام شما برای کنترل منطقه و تحت پوشش بودن منطقه با شما تماس می‌گیرد و تاییدیه پرداخت را می‌دهد.

انعطاف در تعرفه برای هماهنگی با نیاز مشخرید شارژ تری و ارائه تعرفه بدون خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت هزینه جابجاییخرید شارژ و شارژ بدون تاریخ مصرف
با استفاده از این سرویس پیشرفته و جدید، خرید شارژگوشی وی و یا به هر دلیل دیگر، تماس با او برقرار نشد شما می‌توانید با شماره گیری یک کد خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت دستوری ویژه، هر زمان که مشترک مورد نظرتان بار دیگر به شبکه متصل شد، از این امر مطلع شوید.
درصورت خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت فراموش کردن رمز...
وایمکس سیستم دیجیتال ارتباط بی سیم است که با استفاده از منطقه بسیار وسیع تحت پوشش دکلهای وایمکس ، کل شهر و شهرکهای صنعتی ومناطق راهبردی را پوشش می دهد و اینتر نت پر سرعت را برای سازمانها، موسسات و شرکتهای تجاری و همچنین منازل مسکونی و کلیه افراد در هر نقطه ای خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت از مکانهای تحت پوشش فراهم می آورد. به طوری که کاربر قادر خواهد بود در هر لحظه، حتی در شهرهای دیگر تحت پوشش، توسط رایانه اش به اینترنت پر سرعت متصل شود.
کارت همراه اول خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
قابلیت جابجایی خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
23 خرداد خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت 1391
*۱۳۲*۱۲۳۴۵۶۷۸*۱۰۰۰۰*۹۸۹۱۹۱۱۱۱۱۱۱# خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
كارت شارژ بیست هزار ریالی خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
ب- خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت از طريق مراجعه به
2007: دو اپراتور بزرگ ايالات‌متحده يعني Verizon و AT&T اقدام به نصب خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت زيرساخت‌ها و تجهيزات شبكه‌هاي LTE کردند.

• حداکثر مبلغ انتقال در هر ماه ۵۰ هزار تومان خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت است.
در مواردي كه تلفن همراه در اعمال مجرمانه يا نظاير آنها مورد استفاده قرار گيرد، مسئوليتش بر عهده مشترك است. لذا توصيه مي‌شود مشترك تلفن همراه هر چند به طور موقت آن را در اختيار اشخاص خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت ديگر قرار ندهد.
ایرانسل: 1- پوشش عالی خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت تو بیشتر مناطق تهرون، شهرستانای تحت پوشس
1. تشكیل جمعیت، دسته، گروه در فضای مجازی( خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت سایبر) با هدف برهم زدن امنیت كشور( ماده 498 قانون مجازات اسلامی)


با این روش، مبلغ مورد نظر شما به طور مستقیم از کارت بانکی کسر و به اعتبار سیم کارت و یا حساب وایمکس‌تان افزوده خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت می‌شود.
• دقت خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت کنید که آهنگ پیشواز شما در تنظیمات گوشی شما ذخیره نمی شود، بلکه در شبکه تلفن همراه ایرانسل قرار می گیرد. بنابراین مهم نیست که گوشی شما ساخت کدام شرکت است یا مدل و قابلیت‌های آن چیست. شما می توانید با هر نوع گوشی ای از این سرویس استفاده کنید.
مشترکین درصورت عدم تمایل به استفاده از سرویس می توانند عدد"5" خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت را بصورت لاتین به شماره 8989 ارسال نمایند.
نحوه وارد کردن شارژ همراه اول خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
شارژايرانسل خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
Connection خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت Name : Irancell
خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
• نام خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت کاربر، شماره تلفن ایرانسل شما است.
خرید شارژ ایرانسل و همراه اول با کارت خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت بانک مهر

اشاره: خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
سلام دوستان: خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
مزايا خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
با داشتن یک PDA و سرویس GPRS، جهان در دستان شماست. می توانید ایمیل تان را چک کرده و گشتی در اینترنت بزنید. امروزه رایانه های دستی به سرعت در حال فراگیر شدن هستند بطوریکه بسیاری از وب سایت ها نسخه هایی از صفحات خود را بطور ویژه برای کاربران PDA طراحی نموده اند تا صفحات بطور کامل با اندازه صفحه رایانه خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت دستی شما سازگار باشند.
خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت در صورت تمایل طرح تعرفه را تغییر دهید
3. انتشار یا در دسترس قراردادن محتویات آموزش دسترسی غیر مجاز، شنود غیر مجاز، جاسوسی رایانه ای، تحریف و اخلال در داده ها یا خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت سیستم های رایانه ای و مخابراتی.( ماده 25 قانون جرایم رایانه ای)
خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
خرید شارژ ایرانسل و همراه اول با کارت خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت بانک تات
در این روش پس از شماره گیری شماره ۴۴۴ از خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت سیم کارت اعتباری خود مطابق راهنمای سیستم پاسخگوی خودکار عمل کرده و رمز شارژ خریداری شده را وارد نمایید.
خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت شـارژ رمـزدار (Logical PIN)

عزيزم كلاً اينجا ايران مي دونيد از لحاظ سطح بيت ريت و سرعت ما چندم دنيائيو مسئولين كه مي گن ما با افتخار يك پله پيشرفت كرديم خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت و توي اين چند ساله يكي به آخره دنيا شديم.والا چي بگم...
کارت شارژ،همراه اول خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
طرح پيام‌رسان ايرانسل براي انتقال صداي زنگ و پيام تصويري از طريق پيام كوتاه معادل 3 يا 4 پيام كوتاه بسته به حجم پيام ارسالي و براي ارسال پيام كوتاه فارسي 100ريال و همچنين خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت ارسال پيام كوتاه لاتين 100 ريال تعيين شده است.
15 خرداد 1391 خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
چگونه پذیرنده جیرینگ شویم؟ خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
با خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت اجرای دستور فوق سیم کارت به میزان اعتبار خریداری شده شارژ خواهد شد.
• کپی آهنگ پیشواز یک مشترک دیگر: ممکن است هنگامی که شما با یک مشترک دیگر ایرانسل تماس می‌گیرید و آهنگ پیشواز او را می‌شنوید، از آن خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت آهنگ خوشتان بیاید و مایل باشید که آن را برای خط خودتان فعال نمایید. در این هنگام کافیست همزمان با پخش این آهنگ پیشواز، کلید ٧ و سپس کلید # را فشار دهید.
در نظر است به منظور ارتقاء فروش در سایت شما، تعداد محدودی کارت شارژ 1000 تومانی همراه اول با تخفیف استثنایی 7% برای اولین بار در کشور، جهت استفاده مصرف کننده نهایی عرضه شود که بودجه اختصاص یافته به این طرح از طرف شرکت تهران خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت اینترنت تامین میگردد.
خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
•در صورتی که از قبل آهنگی داشته باشید، خرید آهنگ جدید به معنای پخش بلافاصله آن نیست بلکه خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت آهنگ قبلی تا زمان پایان یافتن دوره اعتبارش برای تماس گیرندگان پخش خواهد شد.
1 مرداد خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت 1391
17 خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
• برای دریافت فهرست جدیدترین آهنگ‌ها، عبارت J را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ ارسال خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت کنید.
توجه: براي خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت شارژ اينترنتی، شما تنها هزينه شارژ انتخابی خود را مي پردازيد و هيچگونه هزينه‌ای بابت كارمزد دريافت نمی شود.
10.131.26.138 WAP 2.0 خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت Proxy
مرسی خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
جیرینگ، کیف پول همراه شماست. کیف پولی مدرن و مطمئن. خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
30 خرداد 1391 خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
لطفا توجه داشته باشید که لازم است مبلغ شارژ به ريال خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت وارد شود.

ایرانسل: ایرانسل دارای دو خط برای پشتیبانی مشترکین خود است؛ یک خط ویژه برای تماس از خطوط ایرانسل و یک خط برای تماس از سایر خطوط که به شما توصیه می‌کنیم اگر از وایمکس ایرانسل استفاده می‌کنید حتما یک خط ویژه برای تماس با پشتیبانی تهیه کنید چون برای صحبت با اپراتور حداقل باید ۱۵ خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت دقیقه منتظر بمانید و اگر با خطوط ایرانسل تماس بگیرید هزینه یک دقیقه از حساب شما کم می‌شود. پس از اینکه بعد از ۱۵ یا ۲۰ دقیقه صدای آهنگ انتظار را شنیدید و به اپراتور وصل شدید همانند مبین‌نت یک پشتیبان با‌‌ همان اطلاعات اولیه با شما صحبت می‌کند و در مورد مشکلات شما که می‌توانند از عدم پوشش خوب تا خرابی مودم و دیرکرد کار‌شناسان نصب باشد به شما کمک کنند.
نزدیک دو سال است که وایمکس مبینت دارم وخیلی هم راضی هستم وتا بحال قطعی اینترنت خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت نداشتم .وهمیشه هم دعاشون می کنم- جزیره قشم
" خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
شكل 1- خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت صفحه‌كليد مجازي سيستم‌عامل براي استفاده روي تبلت‌ها بهينه نشده‌است.
• دیدگاه‌ها خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
ماهنامه شبکه - مرداد 1390 خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت شماره 124
جیرینگ سامانه‌ای نوین برای مدیریت امور مالی است که از آن می‌توان برای انتقال پول، خرید شارژ سیم‌کارت اعتباری، پرداخت قبوض، خرید و سایر خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت امور مالی روزمره استفاده نمود.
۲. بلافاصله خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت پس از اولین خرید، آهنگ پیشواز شما فعال می شود!!!
ایجاد اشتغال مستقیم و خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت غیرمستقیم ۳۳ هزار نفری در کشور
این خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت سرویس برای تمامی مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری فعال خواهد بود و از طریق آن مشترک می تواند با وارد کردن کد
با كنترل حساب اينترنتي، بدون نياز به تماس با خدمات مشتركين، خودتان امور مربوط خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت به حسابتان را انجام دهيد!


2- شماره خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت 140 را وارد کنید.
۲. تعیین رمز ۵ تا ٨ رقمی دلخواه به ترتیب زیر و ارسال آن به خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت ١١١٢:
۱۲ درخواست تنظیمات GPRS (اینترنت همراه) ۷۰۰-۳-۶ *۱۴۰*۳*۶# خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
• با مراجعه به خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت فروشندگان مجاز ایرانسل:
• اینترنت خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت از آن شماست!
چون خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت adsl
پشتيبان‌گيری و همگام‌سازی ساده خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت با کامپيوتر
معايب خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
7 خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت مرداد 1391
2.در صفحه اصلی سایت در قسمت پورتال مشترکین خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت شماره تلفن ADSLخود را همراه با 21 وارد نمایید و دکمه ورود را بزنید, سپس بر روی لینک شارژ الکترونیکی کلیک نمایید. (مطابق تصویر زیر)





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريد شارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , سايت همراه اول , شارژ همراه اول , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایرانسل , ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: